Etichete

joi, 29 martie 2012

Pronosticuri

Loteria Polonia multi 1 si 2 se poate juca in Romania la mai multe case de pariuri: Stanleybet, Casa Pariurilor, Public Bet, Bet Cafe Arena, etc.
Se poate juca un singur numar sau mai multe. Se poate juca sistem, insa este foarte greu sa faci un pronostic.
Cotele le gasiti aici, iar aici arhiva rezultate multi 1 si multi 2.
Daca doriti sa faceti pronosticuri puteti da un comentariu.

41 de comentarii:

  1. Eu de regula joc un 6/9 si pun in general cam urmatoarele numere:
    3, 7, 13, 17, 21, 23, 27, 32, 33.
    Cu acest sistem, daca nimeresc 6 numere, cu doar 3 lei pe bilet castig un pic peste 200 Lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ai nimerit pana acum?? multa bafta... si eu joc ..

      Ștergere
  2. eu joc 3 din 3 cu 5 lei sau 10 lei
    am nimerit pana acum de cateva ori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa si eu...3 din 3 cu 1 sau 2 lei maxim si nu am nimic de pierdut

      Ștergere
    2. Ai de pierdut 1 sau 2 lei :))

      Ștergere
  3. Eu joc 3/3 cu 3 lei iar suma castigatoare este destul de buna 1 milion 4..5 sute.
    Am nimerit de 2 ori.
    NUMERE FAVORITE : 21.43.65
    bafta

    RăspundețiȘtergere
  4. In ultimele 2 saptamani am jucat un sistem cu 4 din 6, am luat una peste alta vreo 750 lei, profit.
    Multa bafta la toata lumea pt. ca se poate !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cate bilete ai jucat pe zi si cati bani ai pus pe bilet?

      Ștergere
    2. Zimi și mie te rog sistem 4 din 6 cu 1 leu cat pot câștiga daca ies 4 Nr??? Ms

      Ștergere
    3. Zimi și mie te rog sistem 4 din 6 cu 1 leu cat pot câștiga daca ies 4 Nr??? Ms

      Ștergere
  5. E buna varianta cu 3 numere iar miza de 9 lei,pentru a evita impozitul de la 600 lei.Iar in fiecare zi va recomand ca la toate loteriile 20/80 sa mentineti 8 numere in fiecare zi mizand doar 2 lei.Cu timpul vor iesi,dar dureaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Încercaţi şi 4 nr cu 2 lei=551 lei la Superbet.Strategia este sa generaţi numerele în 100 variante.De exemplu ieri am mizat 100 bilete x 2 lei=200 lei şi mi-au ieşit 4 bilete caştigatoare.Fiecare bilet are 551 lei.Deci un profit bun.Daca aveţi bani e bine sa pariaţi pe toate loteriile cu 20/80 şi puneţi 100 variante pe o extragere.SUCCES

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe data de 6 am mizat pe 3 nr cu 2 lei a 100 variante şi nu am prins decat un bilet.Deci profit tot am scos 351 lei.SE POATE.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prietene, ce zic tu este imposibil. Cu 3 numere ai fi in minus, poate ai pus 4 numere, ceea ce ar explica, caci 4 numure au cota de 275 (aproximativ - tine de casa de pariuri), cu 2 lei ar inseamna un castig pe un singur bilet de circa 550 lei, minus cei 200 lei jucati. OK?

      Ștergere
  8. Este cand joc cu 3 numere sau 4 ,5 .. dar e cu 2/3 , 3/4 5/4 .. dar as vrea sa stiu si eu o varianta mai precisa o strategie mai ok .. Imi poate da cineva un sfat ?? :) .. Numere preferate : 22,38,48,52 :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu la polonia multi am castigat ieri 16 si 10 lei .... Joc 3 numere in sistem 3,2... doar 2 numere am nimerit pana acum ... Duminica am pus un bilet la Atlantoc Canada Bucko si am luat 530 lei la 2lei si 10 bani pariati . Totul tine de inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e adrevrat inspiratie. e noroc uite eu am pus cu un leu 66;43;69;59;79 si a esit 65;42;68;58;78 deci asta ce mai e???

      Ștergere
  10. azi am jucat 9 bilete a cate 3 numere la 3 din 3 cu un leu fiecare si miau iesit 2 bilete....se poate e misto...

    RăspundețiȘtergere
  11. am jucat si eu 5 bilete a cate 1 leu fiecare, la polonia multi 2 si pe un bilet mi-au iesit doar 2 numere din 3. asta inseamna ca am castigat ceva?

    RăspundețiȘtergere
  12. ieri am jucat 8 nr si mi-au iesit 6 nr dar le-am pus combinate sa-mi iasa de la 5 nr si am prins 6 nr. am castigat cu 4 lei 561 de lei SE POATE!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. azi am mai castigat 55 de lei si am pariat 3 lei cam aceleasi nr ies Bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce inseamna multi 1 si multi 2? sunt noua in acest sistem, daca ma poate informa cineva va rog. am bagat aseara dupa ora 20:00 la loto un bilet cu 5 numere la 1 leu, si restul biletelor 4 numere tot la 1 leu. Nu stiu unde sa ma uit sa verific daca am castigat, si cate numere trebuie sa imi iasa pentru un posibil castig

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai pus 5 numere simple trebuie sa nimeresti 5 numere pentru a castiga.
      Poti juca insa si sistem: adica 4 din 5 si atunci trenuie sa nimeresti 4 pentru a castiga ceva bani.
      Pentru a vedea numerele castigatoare poti intra pe acest site.

      Ștergere
  15. cum alegeti numerele?... aleatoriu?

    RăspundețiȘtergere
  16. eu joc astfel: 1-2,2/2....3-4-5,3/3 si 1-2-3-4-5,3/5 (numerele sunt ca exemplu de schema,fiecare pune ce numere crede si spera) bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare.am jucat in ultimile 2 saptamani bilete in valoare de vreo 3 milioane.combinate de 3numere.nu am luat nimic.totul tine de noroc.o sa caut pe cineva care sa faca combinatiile si eu sa le platesc.

      Ștergere
  17. mai nou joc 3/5 cu 3 lei cate 7 bilete...deci 21 lei bagati !.Dc imi iese un bilet cu 3 nr mi-am scos banii bagati, unde mai pui ca mai am sanse si la celelalte 6 bilete ramase sa mai iau ceva !....dar u mereu este la fel, din pacate...dar varianta mi se pare ok....apropos, joc la loto kino grecia

    RăspundețiȘtergere
  18. Nimic foarte greu în castig greu ramai

    RăspundețiȘtergere
  19. joc la kino grecia 20 / 80 bilete cu 7 numere din care cer 6 cu cate 1 leu care acopera aproape toate extragerile pe o zi dar niciodata nu am prins mai mult de 3 - 4 numere insa daca aleg numerele intr-o anumita zi dar nu le pun constat ca au iesit 6 chiar si 7 aproape zilnic ceea ce ma face sa am mari retineri in a mai paria intrucat exista probabilitatea de a se maslui electronic extragerile chiar in grecia....

    RăspundețiȘtergere
  20. Spuneti-mi si mie va rog toate variantele de joc la polonia loto . Cum ar fi 1/3 2/2 4/7 (astea le stiu eu )
    Daca mai sunt punetile in comentari va rog + cat se castiga la fiecare .

    RăspundețiȘtergere
  21. in ziua de salariu sacrific 1 milion si pun 3 bilete cu un singur numar pe ficare. daca iese unul singur iau putin peste 130 lei. anul trecut am pus 1 milion pe numarul 80, ultimii bani dupa ce pierdusem 2 mil la aparate, si mi-a iesit.. am luat putin peste 4 mil 2 sute.

    acum daca aveti timp, puteti pune 30 lei pe zi pe un singur numar la pol 1. trebuie sa ai 120 lei, totalizand 4 zile. in fiecare zi cate 30, ai 4 sanse sa-ti iasa macar investitia. cu cat o lovesti mai repede(prima zi) deja esti pe profit. in concediu si de sarbatori numai asta fac.

    RăspundețiȘtergere
  22. posibil sa fie buna varianta cu 100 de bilete ...insa daca joci 1 bilet ...2...3 ...foarte rar sa prinzi ....tre sa ai prea mult noroc ...asa ca un sistem destul de sigur este 100 de bilete ori 2 lei ...cu 3 nr pe bilet .

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu-i chiar asa. Eu la 100 bilete iau 2 maxim, la 30 prind si 10 bilete ... e de noroc ...

    RăspundețiȘtergere
  24. Scuze, eu astazi am jucat prima oara la STANLEYBET si cred ca minim e 2 lei, voi la ce casa de pariuri jucati ? ms anticipat

    RăspundețiȘtergere
  25. Cel mai bine e sa jucati 3 numere cu 3 lei cate 50 de bilete pe extragere investitie 150 ron. daca iti iasa un singur bilet din alea 50 iei 180 ron, iti scoti investitia si 30 de lei plus . dar poate sa iti iese si 3 4 bilete Bafta

    RăspundețiȘtergere
  26. anonim eu am jucateri cu un leu polonia siapus sapte nr si miau esit trei am ceva

    RăspundețiȘtergere
  27. Am jucat 12-52-54-57, cu 1 leu/bilet in ziua de 4.09.2014 la polonia 2 si a iesit 12-52-55-57...asta nu e ghinion????

    RăspundețiȘtergere
  28. La sistem 3
    /6 mi-au iesit 3 numere paritate cu un leu am castigat 12 lei

    RăspundețiȘtergere